Pàgines
(Mou a...)
Pàgina d'inici
Serveis
Agenda
Horari i contacte
Club de lectura
Concursos i premis
▼
20/3/10
DILLUNS CONTES DE L'AIGUA
Aquest dilluns, com tots els dies 2 i 22 de cada mes, contes a les 18 h. a la biblioteca.
I com que coincidim amb el Dia Mundial de l'Aigua, en José Luis Guerrero ens explicarà "Contes de l'aigua", sortits dels rius, del mar i de les aixetes...
http://www.cuentacuentos.info/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada